Odpovědné firmy ukazují inovativní trendy v udržitelnosti. V Plzni představily, jak šetří vodu, energie a tím i životní prostředí
Byznys pro společnost ve spolupráci s Plzeňským Prazdrojem uspořádal v Plzni unikátní networking – letní setkání odpovědných firem o inovacích. Firmy zde sdílely své zkušenosti a inovativní praxe, jak účinně šetřit vodou a energiemi a snižovat tak celkovou uhlíkovou stopu nejen v rámci firmy, ale i napříč dodavatelskými řetězci.
Voda nad zlato? Coca-Cola ukazuje, jak šetří s vodou a proč. Představila i unikátní projekt mokřadu
Byznys pro společnost uspořádal letní networking odpovědných firem v areálu pivovaru Plzeňského Prazdroje. Hlavním tématem byla úspora vody, mluvilo se rovněž o tom, jak šetřit materiály či energiemi a snižovat tak celkovou uhlíkovou stopu nejen v rámci firmy, ale i napříč dodavatelskými řetězci.
Plzeňský Prazdroj: Náš nový úsporný systém chlazení piva ušetří hospodským až 30 procent energií
Plzeňský Prazdroj ve spolupráci se společností Sinop CB vyvinul zcela nový a úsporný systém chlazení piva, od kterého firma očekává úsporu spotřebované elektřiny o 30-40 procent. Kvalitu nápoje to neovlivní. Prazdroj už systém testuje v 10 podnicích v Česku i na Slovensku.
Přijeďte se podívat do Plzeňského Prazdroje na unikátní inovaci
Srdečně zveme na networking odpovědných firem v Plzni, přímo v areálu pivovaru Plzeňského Prazdroje 22. srpna 2024 od 11:00 do 15:00 hodin.
Pro zavedení systému záloh na PET lahve a plechovky jsou tři čtvrtiny populace, potvrdil průzkum Ipsos
76 procent Čechů podporuje zavedení systému záloh na PET lahve a plechovky. Vysokou podporu má zálohování ve všech krajích České republiky. Potvrdil to červnový doposud největší průzkum společnosti Ipsos na vzorku 4 247 Čechů.
Přihlaste se do prestižní soutěže TOP Odpovědná firma 2024, otevíráme registrace
Aliance pro odpovědné a udržitelné podnikání Byznys pro společnost vyhlašuje 21. ročník prestižních ocenění TOP Odpovědná firma 2024. Firmy mohou opět přihlašovat své strategie a projekty, a to od 19. června do 12.září 2024.
Na Give & Gain Day letos firemní dobrovolníci odpracovali 1805 hodin
290 firemních dobrovolníků letos 14. června opět pomáhalo neziskovým organizacím po celé České republice. Akci s hlubokou britskou tradicí organizuje každoročně platforma odpovědných firem Byznys pro společnost, která soukromý a neziskový sektor propojuje skrze portál Zapojimse.cz.
Dvojrozhovor: Mít ve firmě mladé talenty má pro Thermo Fisher obrovský význam
Firmy v Česku čím dál více zavádějí výukové programy pro mladé. Studenti díky tomu získají zkušenosti přímo z praxe a firmy naopak získají mladé talenty, které jim pomáhají zejména s inovacemi. Byznys pro společnost pořádal v sídle společnosti Atlas Copco debatu o tom, jak mladé talenty do firmy přilákat, jak se ji udržet, a jaký je styl jejich práce oproti zvyklostem.