Už dávno neplatí, že diverzita a inkluze je vhodná jen pro velké nadnárodní korporace a administrativu. Principy D&I dnes přijímají i mnohé výrobní společnosti, ale i menší či lokální firmy. U mnohých jde o kombinaci různých prostředí, ale ani to není překážkou. „U nás pracuje více než 28 tisíc výrobních dělníků a komunikace s nimi je jiná než s administrativou. Zároveň máme budovy ve čtyřech městech Česka – využíváme jak intranetu a interních sítí, ve výrobě zase používáme různé LED panely, organizujeme různá setkání a eventy,“ říká v dalším díle našeho podcastu manažerka diverzity ŠKODA AUTO Česká republika Martina Zimmermann.
Podcasty a videa reflektují poslední vývoj v tématu diverzity a inkluze, jsou součástí projektu Diversity & Inclusion MasterClass, jehož cílem je posílit a podpořit pozitivní vnímání diverzity a inkluze na českém trhu práce ze strany zaměstnavatelů jako významných hodnot udržitelnosti a konkurenceschopnosti firem ve 21. století.