Orkla Foods

Diverzita a inkluze v naší společnosti
Rozmanitost je viditelná i neviditelná a zahrnuje všechny individuální rozdíly, které nás činí jedinečnými. Ve společnosti Orkla aktivně podporujeme kulturu otevřenosti a respektu, kde má každý své místo bez ohledu na pohlaví, věk, vzdělání, národnost, etnický původ, sexuální orientaci, zdravotní postižení, nebo jakýkoliv jiný aspekt identity.
V Orkla se zavazujeme rozvíjet a udržovat prostředí založené na diverzitě, rovných příležitostech a inkluzi. Naší prioritou je zajistit férové, flexibilní a respektující pracovní prostředí, kde mají všichni rovné šance a cítí se součástí týmu.
A home to grow = Domov pro růst
Věříme, že úspěch společnosti je přímo spojen s růstem a spokojeností našich zaměstnanců. Proto se snažíme vytvářet bezpečné, otevřené a podporující prostředí, kde se lidé mohou cítit sami sebou, nebojí se chybovat a zároveň se profesně i osobně rozvíjet.
Podpora diverzity, inkluze a rovných příležitostí je pro nás dlouhodobou prioritou. Zavázali jsme se k neustálému zlepšování v této oblasti, a nejen proto jsme se stali signatáři Charty diverzity. Tento krok je přirozeným vyjádřením našeho odhodlání být zaměstnavatelem, který skutečně oceňuje a podporuje jedinečnost každého člověka.
Věříme, že naše firma může růst pouze tehdy, pokud rostou naši zaměstnanci.
O společnosti Orkla
Orkla Foods Česko a Slovensko je od roku 2018 součástí mezinárodní skupiny Orkla - předního dodavatele značkového spotřebního zboží ve Skandinávii, v Pobaltí, ve střední Evropě a v Indii. V současnosti zaujímá pozici třetího největšího výrobce balených potravin v Česku a pátého na Slovensku. Své produkty vyrábí v celkem 8 závodech ve dvou zemích (v Česku a Maďarsku) a své výrobky vyváží do 63 zemí světa.
Ikonické značky společnosti - Vitana a Hamé - nedávno oslavily stoleté výročí. Věhlasné jsou ale i ty další: Májka je v České republice synonymem pro paštiky, podobně je na tom značka Znojmia v segmentu sterilované zeleniny, Otma mezi výrobky z rajčat či Masox mezi bujóny. Mimo tradiční retailový svět se s chlazeným sortimentem baget, sendvičů a hotových jídel společnost prosazuje také v dynamicky se rozvíjejícím out-of-home kanálu, a to se značkou Simply Fresh.
Orkla
Co nám přináší spolupráce s Byznys pro společnost?
Andrea Futerová
HR Director
„Platforma Byznys pro společnost nás propojila s celou řadou významných zaměstnavatelů. Na společných setkání můžeme sdílet své zkušenosti, ale i obavy a problémy. Ty pak diskutujeme se zástupci parlamentu a snažíme se pozitivně ovlivnit nová opatření a legislativní změny.“
Aktuální projekt v oblasti diverzity
Stejně jako v jiných zemích i u nás roste potřeba pružných pracovních podmínek a rovného zacházení. V Orkla se proto aktivně zaměřujeme na vytváření férového a flexibilního prostředí, které umožňuje lepší sladění pracovního a osobního života, podporujeme rodiče při návratu do zaměstnání a vytváříme podmínky pro inkluzivní a rozmanitou pracovní kulturu.
Projektem, který jsme odstartovali v únoru 2024, potvrzujeme náš závazek reagovat na moderní výzvy trhu práce a dlouhodobě zvyšovat spokojenost našich zaměstnanců.
Newsletter
Odebírejte náš newsletter a neunikne vám nic ze světa Charty diverzity a udržitelného rozvoje.
Kontakty
BPS – Byznys pro společnost, z. s.
V Tůních 1357/11, 2. patro
Praha 2, 120 00
Tel.: +420 739 717 789
info@byznysprospolecnost.cz
www.byznysprospolecnost.cz
Financováno z programu Evropské unie Právo, rovnost a občanství
